• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 15 تیر 1398
کد مطلب : 63793
+
-

کیفیت آب  در روستاهای ساوجبلاغ مناسب است

فرماندار ساوجبلاغ از راه‌اندازی آب آشامیدنی سنج روستایی در این شهرستان خبر داد و گفت: 99 درصد از شبکه‌های آب آشامیدنی روستایی در روستاهای این شهرستان شرایط خوبی دارند و از کیفیت مثبتی برخوردارند.
به گزارش فارس «ابوالقاسم پالیزگیر» با بیان این‌که در حوزه ارتقای سرانه ورزشی در روستاهای شهرستان فعالیت چشمگیری داشته‌ایم، اظهار کرد: طی چهار سال گذشته 3 سایت پرواز در روستاهای ساوجبلاغ راه‌اندازی شده است.
این مقام مسئول بیان کرد: 40 هزار از روستاییان شهرستان ساوجبلاغ مشمول بیمه رایگان روستایی و 20 هزار نفر دیگر از روستانشینان این شهرستان جزو بیمه سلامت هستند.

پالیزگیر به توسعه راه‌های روستایی این شهرستان در سال‌های گذشته اشاره کرد و یادآور شد: 11 هزار و 301 اشتراک گاز در روستاهای شهرستان ساوجبلاغ وجود دارد. کشت مکانیزه خطی، واحدهای دامپروری، توسعه کشت‌های نشایی و گیاهان دارویی و سطح گلخانه‌های این شهرستان طی 4 سال گذشته توسعه یافتند.
فرماندار ساوجبلاغ اظهار کرد: میزان پرداختی امور مالیاتی و ارزش افزوده شهرستان ساوجبلاغ هزار و 235 میلیارد تومان بوده است که رقم قابل توجهی برای توسعه شهرستان و روستاهاست.

این خبر را به اشتراک بگذارید